Twitter 🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏 applelife4123 | 🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏 (@applelife4123) のツイート

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@MubashirShyk :)

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@_ajmyers_ @loseraic @CobraKaiSeries lmao i hope that doesnt happen tho
because imagine waiting 2 years, watching 1… twitter.com/i/web/status/1…

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@_ajmyers_ @loseraic @CobraKaiSeries idk about that, atleast 1 hour episode OR 20 or 30 episodes, because if not that would be rude

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@loseraic @_ajmyers_ @CobraKaiSeries yep thats what i thought, it SHOULD have so much episodes

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@_ajmyers_ @CobraKaiSeries yeah duh, i cant wait

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@_ajmyers_ @CobraKaiSeries same man, i was an og since S1 released :)

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@ZacCoxTV same, even thought i upgraded my pc to the max specs bruhh

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@_ajmyers_ @CobraKaiSeries netflix will have to wait, build up cobra kai audience first, if they post it now, tthey… twitter.com/i/web/status/1…

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@CobraKaiWisdom @CobraKaiSeries oLmaoooooo

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@marlowned @CobraKaiSeries ahaha i also thought of that too

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@jamiebishop123 @tihmstar lmaooooo

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@tihmstar hahaha trueeeeeeee

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@onlytruejackass @91_Tech hahahaha

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@5mehimself @faresberry_4460 @ifpdz_official @GODLIKE5_ i replied to you but my tweet somehow didnt go through, you… twitter.com/i/web/status/1…

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@OliRepair @legacystranger1 @sliver752 @AnonymousPride3 didnt work

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@ChrissWallac @5mehimself i also dont know how to downgrade sadly, check youtube, i got a non locked iphone 7 with… twitter.com/i/web/status/1…

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@ChrissWallac @5mehimself no problem :) you can wait until checkra1n releases support tho

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@ChrissWallac @5mehimself Nope, only iphone 6s/6s+/SE are jailbreakable on ios 14 for now

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@legacystranger1 @sliver752 @AnonymousPride3 Didnt work, almost lost my passcode bypass and you know passcode bypas… twitter.com/i/web/status/1…

 vtkmtc0 reasonably small
🍏 🍏Applelife YT🍏 🍏@applelife4123

@5mehimself You cannot for the iphone 8 on ios 14, you have towait until checkra1n supports it (which is probably gonna take long)